Overzicht motoren Abarth:
500 | 1.4 T-Jet | 135pk |
500 SS | 1.4 T-Jet | 160pk |
500 Tributo Ferrari | 1.4 T-Jet | 180pk |
Grande Punto | 1.4 T-Jet | 155pk |
Grande Punto SS | 1.4 T-Jet | 180pk |
Punto Evo | 1.4 MultiAir | 165pk |
Punto Evo SS | 1.4 MultiAir | 180pk |
Overzicht motortuning Abarth:
Overzicht versnellingsbakken Abarth 500 / 595 / 695 / Punto (Evo):
max toelaatbaar koppel
|
||||
C510.5
|
300 Nm
|
500 135pk
|
500 SS / 595 160pk
|
500 Tributo Ferrari 180pk
|
M32/C544
|
320 Nm
|
Grande Punto 155pk
|
Grande Punto SS 180pk
|
|
C635
|
350 Nm
|
Punto Evo 165pk
|
Punto Evo SS 180pk
|
Opmerkingen met betrekking tot tuning Abarth:
- Voor alle modellen Abarth geldt dat de standaard metingen zijn uitgevoerd in sport-stand.
-
Motortuning wordt normaal gesproken zowel in N-stand als in sport-stand geprogrammeerd. Dit doen we zodat je ook in de N-stand gewoon kunt inhalen zonder dat je eerst moet overschakelen naar de sport-stand. Naar wens kan het ook alleen in de sport-stand worden geprogrammeerd.
-
We programmeren motortuning wel altijd zo dat de motor in de sport-stand feller en alerter reageert dan in de N-stand. Ook dit kan naar wens worden bijgesteld.
-
De resultaten van de Punto Evo met MultiAir motor zijn identiek aan de Alfa Mito QV of Alfa Giulietta met dezelfde motor.
- De resultaten van de Grande Punto T-Jet zijn identiek aan die van de Alfa Mito 155 pk.